28.12.10

有點傷感

這幾天,看完了咎狗之血......忍不住追了黑執事2
然後開始看背叛...跟第一次看的不同......忍不住看下去
一看就看完了一整套......................實在太好看了
自從幾個月之前看完了夏目友人帳1,2........07ghost.......peace maker..
再沒有追過動畫....彷彿勾起了的遙遠的記憶一樣
動畫之所以令人沉迷..是故事內容..再加上...聲優!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
沒錯..............是因為愛聲!! 我十分喜愛聲音...........戀聲絕對是我XD
看完了背叛..想找找其他想看而又好看的動畫
換句話來說是找一套岩睇既=)
上wiki用聲優search....
有一些黯然..
聲優最heat既時候.......係有好多套...多到每個星期要dl成十幾套新話黎睇
現在的我 找不到......沒有......才發現我愛的他們
最活躍的時期過去了
不過幸好...那一段時期我有陪伴他們!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
知道要找動畫來看亦不是一件容易的事呢.......
愛人們...你們不要離開啊!!!!!!!!!
我真的不捨得你們........................................................................................
聲優...真的令人繞樑三日=)
我不希望你們轉行去了唱歌雖然我很喜歡你們唱歌..
不過是聲優歌.....我不希望是商業化的歌...
水樹奈奈是怎樣唱都是動漫歌的啊!!
00...........你回來吧!!!!!!!!!!!
神谷....你也回來吧!!!!!!!!!!!
tetsuya.......不要走啊!!!!!!!
mamo.........都回來啊!!!!!!!!
1300是皇道.....好像愈來愈少人認同...
都是因為lulu太heat=_____=
我討厭櫻井係受!
junjun唔攻得!!!!鳥潤是萬歲的!!!!!
reborn係0個好睇!!!聲唔得...畫唔得....我討厭!
背叛明明就好睇咁多...
薄櫻鬼有咩好睇.........................女主角好好好煩
土沖是皇道!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
傷感完

沒有留言: