21.1.11

愛人

不知怎樣...其實我比較抗拒新人
我接受不到新人呢...哈哈
就算HiroC同suzu同潤潤好提拔中村悠一
不知怎麼樣......對這個人就是沒有好感
聲音方面我聽了比較少..最多都是starry sky..
都算不錯啦...但又未至於要愛上..未到瘋狂的地步
就是沒有好感喇-____-
一開始小野大輔..我就沒有這感覺喇..因為覺得小野大輔還未給我一種愛到瘋狂的感覺
不過...自黑執後.徹底愛上了這個人
腹黑聲確實不錯!!!!!
提起onoD要說起mamo皆因背叛=)
mamo這孩子呢....實在太有趣
我認識他是因為櫻蘭....tamaki實在好適合他
做回自己.....瘋癲王子型!
不過愛上mamo的契機絕對是愁生
我喜歡這個角色!!!!! mamo的腹黑受的聲
喜歡hotsuma既聲 OMGOMG
百聽不厭的聲音 再加上.....愁生首歌
是不是要俘虜別人的心?!
真的很很很愛愁生....仲有係mamo既愁生聲!!!
wow!!! 愛上mamo
所以本命應該係咁
神谷浩史 鈴村健一 櫻井孝宏 小野大輔 宮野真守 福山潤 柿原徹也 梶裕貴 日野聰 遊佐浩二
最近愛上的人有很多=)

um......岸尾呢....太耐冇聽過佢既聲音喇!!
不過都係大愛哈哈哈XD
不知不覺中....認得了miki既聲音

私は声優を大好きです。

沒有留言: