2.6.12

マジLOVE1000% Part One

ドキドキで壊れそう1000%LOVE
Are you ready?

我覺得人生點都要去一次聲優見面會!!!!
不要說笑我好想見一次hiroc 同suzu!!!!
omgomgomg!!!!! 我要癲了!!!
講返utaprince先 這一個見面會我等了很久!!
由上年知道會有見面會已經期待!! 係已經發癲!!!
一路等等等!! 等到佢出dvd!! wow!! 果然冇令我失望!!!真係會癲的!
先行版既ed我都已經呼吸不能!!! 琴日立即就有whole event生肉!!!
omgomg 知道有多糟糕嗎!!! suzu一出場..他的聲音......攝住了人心
重點是第一首是knocking on the mind!! well 多麼令人心動的一首歌!!!
My mind is being knocked from this song!

不知道怎麼樣諏鈴的互動少了很多..是因為結了婚的關係嗎?!
說真的..這方面有一點兒不開心
但有一幕....僅僅的只有這一幕
心動到不行了
不得不說 suzu依然都好癲
係後台同篤篤喪玩 你們都很元気でしたね
我需要一點兒時間去平復心情!

沒有留言: