6.11.08

bus gamer =]

ミツバチ声薬シリーズ 出到第幾隻碟?!!
真的多到......日本是一個很騙錢的國家!!!!
最新的一隻是神谷浩史
要好好保重自己 不要太過辛苦!!!
我的愛人們最近有很多工作
許多要看的動畫沒有看
要追的沒有追 真的呆了
生活有點枯燥乏味
bus gamer隻碟真的很好聽!!!
其實歌詞放過上來 =]
NO NAME 固然是好
但一定要評論一下片尾曲
bus gamer一共有3集 有3名主角
諏訪部順一 鈴村健一 高橋廣樹
片尾曲是獨唱的 一人一集
歌名是train =]
非常有風格 00的聲音跟動畫的非常不同
不過都有哀傷的味道
聲優很厲害!!! 諏少的一向都令人陶醉
反而廣樹真係意想不到
可能我一向聽開佢既作品都係冷酷同奸仲有少少暗黑受
bus gamer最活潑開朗 低低能能的角色應該是由00做的
但原來唔係 我睇既時候都呆佐一呆
廣樹擔任這角色其實都好得 哈哈 做到扮蠢既效果
00超cool =] 同諏少又是完美的一對
諏鈴再次皇道 如封神一樣 哈哈
久違的X clamp呀clamp
原來我好耐冇睇tsubasa同holic連載
oh shit!! 要睇返先 XD
當然 我是櫻鈴絕對的支持者
櫻鈴是天道 哈哈哈 XD

沒有留言: