5.11.08

suzumura kenichi!!

寫真集看了一次又一次!!!!!!!!!!!
真的很kai =]
人拍寫真佢拍寫真 點解會咁kai!!
有許多頁是扮型 真係笑死我 =]
但係我未收到隻碟 好想聽00的聲音!!
考AL 好耐冇聽過過佢地把聲 = =
=_________________________________=
其實真係有諗過
如果神谷浩史福山潤櫻井孝宏柿原徹也岸尾daisuke羽多野涉出寫真我一定要硬 =]
我親愛的00的intention比我行佐1個鐘信和
終於搵到 =] 哈哈哈哈哈
我係fans
佢出佐兩隻碟 2005年的box universe用高價在日本買佐返黎 =]
2008年的今天 我有佢既第二隻碟 真係開心死我 XD
鈴村健一的報告暫時係咁多 =]
仲有sound horizon的moira未記述!!!!!!

沒有留言: