9.7.11

歌之☆王子殿下♪ LOVE1000%

我不喜歡這一套! 但我愛聲優
我肯定event會有唱op環節
我直覺覺得佢地會上場跳一模一樣的舞!!
哈哈...mamo會做suzu一定做..junichi更會一齊癲!!
根本就係黎玩既呢班人!!!!
哈哈講到尾我都係中意睇event!!!! 對於乙女既動話同game=.=
其實game只係少女漫畫lor好唔好=.=
都算係咁歌唱有萌點..
諏少同suzu係學園係同一間房!!! 重點~~~~
再一次諏鈴!!!!!
點解最近BL消失佐????????!!
starry sky幾時有event?????
我想睇13人在台上玩!!!! 哈哈哈XD

沒有留言: